به گزارش پایگاه خبری نشان :

ربوده شدن نوزاد تازه متولد شده توسط سگ ولگرد از یک بیمارستان محلی در منطقه «بهادارک» هند خبرساز شد. این اتفاق تکان دهنده روز دوشنبه و در یک بیمارستان دولتی رخ داد.

شاهدان عینی سگ ولگرد را در حالی که این نوزاد را به دندان گرفته بود در محوطه بیمارستان در حال دویدن مشاهده کرده بودند. هنگامی که افراد حاضر در بیمارستان اقدام به تعقیب سگ کردند این حیوان نوزاد را رها و فرار کرد. یکی از شاهدان عینی به رسانه‌های محلی گفت: «من سگ را دیدم که یک نوزاد دختر را به دندان گرفته بود و فرار می‌کرد. من به همراه تعدادی دیگر سگ را تعقیب کردیم تا بتوانیم جان نوزاد را نجات دهیم. سگ جسد نوزاد را رها و فرار کرد.»

شاهد دیگر این حادثه تکان دهنده گفت: «وقتی چنین اتفاقی در یک بیمارستان دولتی رخ می‌دهد چطور ما جرات کنیم عزیزان خود را برای درمان به اینجا بیاوریم؟ ما کاملا اعتماد خود را به این بیمارستان از دست داده ایم.»

در ویدئویی که منتشر شده است جسد بی جان این کودک را روی زمین در محوطه بیمارستان نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این کودک، یک نوزاد زنده بوده که توسط سگ ربوده شده یا نوزاد مره‌ای بوده که قبلا در محوطه بیمارستان رها شده است. در حالی که هنوز هیچ فردی توسط پلیس محلی هند بازداشت نشده تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در حادثه‌ای مرتبط پیداشدن جسد دو کودک تازه متولد شده در جاده‌ای در منطقه «بانارپال» واقع در آنگول هند خبرساز شده بود.

 

حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09