به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک دزد تایلندی که برای انجام سرقت وارد خانه‌ای در این کشور شده بود هرگز تصور نمی‌کرد که با به خواب رفتنش در حین سرقت به دردسری بزرگ بیفتد. این دزد بدشانس که ناآگاهانه خانه یک افسر پلیس را برای سرقت انتخاب کرده بود پس از به خواب رفتن در محل سرقت توسط تعدادی از ماموران پلیس از خواب بیدار شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایلند این اتفاق هنگامی رخ داد که این دزد برای انجام سرقت در ساعت ۲ نیمه شب وارد خانه «جیام پراسِرت»، یک افسر پلیس محلی در منطقه ویچیان بوری شده بود. «آتهیت کین کهونتهود» ۲۲ ساله پس از وارد شدن به خانه این افسر پلیس در حالی که کمی احساس خواب آلودگی می‌کرد تصمیم گرفت تا با یک چرت کوتاه خواب آلودگی‌اش را برطرف کند. اما با سنگین شدن خواب وی، او صبح هنگام و زمانی که افسر پراسِرت به خانه بازگشت از خواب بیدار شد.

ویدئویی که منتشر شده است این دزد را که توسط همکاران پراسِرت از خواب بیدار می‌شود نشان می‌دهد. این مرد پس از بازداشت به بازداشتگاه پلیس منتقل شد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که خواب آلودگی سارق حین سرقت او را به دردسر می‌اندازد. سپتامبر سال ۲۰۲۰ نیز در اتفاقی مشابه به خواب رفتن سارقی در خانه‌ای در ایالت اوتار پرادش هند خبرساز شده بود. صاحبخانه با شنیدن صدای خروپف‌های عجیب پس از برخاستن از خواب متوجه سارقی شد که در خانه او به خواب رفته بود.

حجم ویدیو: 7.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26