به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از مکان‌هایی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان کم سن و سال خود باشند باغ وحش است. کوچکترین سهل انگاری والدین می‌تواند جان فرزندان آن‌ها را در معرض خطراتی جدی قرار دهد، مانند اتفاقی که به تازگی برای یک زوج جوان آمریکایی رخ داد.

این زوج به همراه پسر خردسال خود در حال بازدید از یک باغ وحش محلی بودند که یک لحظه سهل انگاری آنها، پسرشان را در معرض خطر قرار داد. در این اتفاق هنگامی که فرزند خردسال این زوج سرگرم غذا دادن به زرافه بود ناگهان توسط این حیوان به هوا بلند شد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای ویدئو این کودک در مقابل پدر و مادرش در حال غذا دادن به زرافه دیده می‌شود. لحظاتی بعد زرافه سر خود را برای گرفتن برگ درخت به سمت کودک نزدیک کرده و پس از گازکرفتن برگ ناگهان این بچه را نیز به هوا بلند می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این کودک به طرزی وحشتناک به هوا بلند شده و از دهان زرافه آویزان می‌ماند.

این ویدئو نشان می‌دهد که والدین کودک با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و فرزند خود را روی زمین منتقل می‌کنند. با واکنش به موقع این زوج به این کودک آسیبی وارد نشد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱ میلیون بیننده داشته است.

حجم ویدیو: 403.30K | مدت زمان ویدیو: 00:00:05