به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرمانده نیروی انتظامی نقده گفت: 6 نفر از اراذل و اوباش نقده که با سلاح سرد به یک خودرو و مسافران آن‌ها حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نقده اظهار کرد: دو روز پیش 4 نفر از اراذل و اوباش در محور نقده به محمدیار به یک ماشین پژو 405 حمله کردند و مسافران آن را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی نقده ادامه داد: متاسفانه 4 نفر از اراذل و اوباش، با دو نفر دیگر از اراذل و اوباش که در خودرو آژانس تلفنی در حال رفتن به خانه‌های خود بودند درگیر شدند و آن‌ها را به همراه راننده خودرو مورد ضرب و شتم قرار دادند و خودرو که متعلق به یکی از آژانس‌های تلفنی در نقده بود را نیز تخریب کردند؛ و از صحنه متواری شدند.

درگیری خونین بیمارستان امام خمینی (ره) نقده

سرهنگ پاکدل گفت: این اراذل و اوباش بعد دقایقی به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نقده حمله کردند که با حضور به موقع ماموران انتظامی شهرستان دستگیر شدند که دو نفر از این آنها در بیمارستان تخت نظر هستند.

او ادامه داد: هر 6 نفر اراذل و اوباش یاد شده همان روز از زندان آزاد شده بودند.

کیومرث پاکدل فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نقده هشدار داد: با نگاه تیز و اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی هیچ کدام از اراذل و اوباش در نقده در امان نخواهند بود