به گزارش پایگاه خبری نشان :

 پس از آنکه گرفتار شدن یک کشتی باربری در کانال سوئز خبرساز شد، وقوع اتفاقی مشابه در فلوریدای آمریکا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این اتفاق عجیب یک قایق تفریحی پس از خروج از آب وارد اتوبانی در این ایالت و مسدود شدن اتوبان شد.

K73eE1AQCMjl

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این قایق تفریحی لوکس را که به طور کامل اتوبان را مسدود کرده نشان می‌دهد. اداره آتشنشانی محلی با انتشار تصاویری از این حادثه در صفحه فیسبوک خود نوشت: «انتظار تاخیر در گذرگاه MM۵۶ به سمت غرب. یک قایق بزرگ با ورود غیرمنتظره به داخل اتوبان، مسیر تردد به سمت غرب را بست.»

xMXR3lKcfaOX

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان قایق و همچنین رانندگان عبوری در اتوبان آسیبی وارد نشد. بنا به گزارش نیویورک تایمز پس از این حادثه ماموران آتشنشانی محلی این قایق ۳۸ فوتی را از وسط اتوبان جابجا کردند. ورود غیرمنتظره این قایق به وسط اتوبان موجب ترافیک سه ساعته در این اتوبان شده بود. بنا به این گزارش این قایق در سمت راست بزرگراه در حال حرکت بود که ناگهان پس از خارج شدن از کنترل وارد اتوبان شد. در این حادثه به قسمت جلوی قایق خسارت وارد شد.

وقوع این حادثه دقیقا همزمان با گرفتار شدن یک کشتی باربری در کانال سوئز با واکنش طنز کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنزی نوشت: «کشتی و قایق‌ها در حال نمایش قدرت خود برای مسدود سازی راه‌ها هستند.» کاربر دیگر نوشت: «فلوریدا به کانال سوئز حسودی کرد!»