به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: انفجار باتری تلفن همراه در صورت یک پسر ۱۲ ساله هندوستانی موجب مرگ وی شد. «مونو» که در کلاس ششم مشغول تحصیل بود پس از وقوع انفجار بر اثر مجروحیت شدید صورت جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه صبح روز جمعه و در روستای «ماتوار» واقع در ایالت اوتار پرادش رخ داد

Gajo6KubyBQa.

بنا به این گزارش در لحظه وقوع حادثه این کودک مشغول چک کردن تلفن همراه در حال شارژ خود بود. پس از لمس صفحه تلفن همراه ناگهان یک انفجار رخ داد و این پسر دچار جراحت شدید شد. خانواده قربانی که در محل دیگری در خانه حضور داشتند بلافاصله به اتاق پسر خود مراجعه و او را در حالی که روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. این پسر بلافاصله به مرکز درمانی محلی در ماتوار منتقل، اما مرگ وی توسط پزشک معالج اعلام شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی از یک شارژر همه کاره با نام «شارژر جادویی موبایل» استفاده می‌کرد که احتمالا موجب بروز این حادثه شد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند ماه پیش وقوع حادثه‌ای مشابه در یک فروشگاه موبایل در تبوک عربستان خبرساز شده بود. یک تعمیرکار محلی مشغول تست تلفن همراه مشتری بود که ناگهان این تلفن آتش گرفته و در صورت وی منفجر شد. در آن حادثه این تعمیرکار تنها دچار جراحت سطحی شده بود.