به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سازمان هواشناسی از بارش باران و برف تا یکشنبه هفته آینده در ۲۰ استان کشور از جمله تهران خبر داد. اوایل هفته آینده در برخی مناطق دما تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در برخی از مناطق لرستان، کرمانشاه،کردستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی خوزستان، غرب اصفهان، جنوب اردبیل و جنوب آذربایجان شرقی و فردا در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی خوزستان، ایلام، اصفهان، همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز، سمنان، شمال یزد جنوب خوزستان، شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می شود.

شنبه هفته آینده بارش در شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و البرز و بخش‌هایی از مرکز شمال غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

روز یکشنبه در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است. همچنین امروز در بخش های از غرب و شمال غرب و نوار شرقی کشور، فردا در شمال غرب مرکز کشور و دامنه های البرز مرکزی، شنبه در بیشتر مناطق کشور به جز شمال غرب و یکشنبه در نیمه شرقی کشور و وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق نیمه جنوبی شرق به مرکز کشور با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل 7 تا 10 درجه و در شمال شرق  5 تا 7 درجه افزایش می یابد. شنبه هفته آینده در نیمه غربی و مرکز کشور دما 5 تا  8 درجه و روز یکشنبه در شرق و شمال شرق 7 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.