به گزارش پایگاه خبری نشان :

در این اطلاعیه آمده است:

«با سلام و تقدیم احترام

با توجه به سوالاتی که در خصوص نحوه چگونگی ارائه خدمات بانک‌ها و نحوه حضور کارکنان آنان در روز‌های جاری که در بعضی از شهر‌ها از نظر ستاد ملی کرونا تغییر وضعیت هشدار داده‌اند ضرورتاً به استحضار می‌رساند مطابق یا مفاد نامه شماره ۹۹/۱۸۲۵-ک ه مورخ ۹۹/۹/۱۳ تا اطلاع ثانوی ساعات فعالیت بانک‌ها برای پذیرش مشتریان از ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر و در روز‌های پنج شنبه تا ۱۲: ۳۰ خواهد بود.

حضور کارکنان محترم بانک‌ها در شهر‌ها با هشدار قرمز به میزان ۵۰% می‌باشد و ۵۰% بقیه کارکنان می‌توانند با توجه به نظر مدیران محترم مناطق بنحویکه ارائه خدمات شعب متوقف یا با خدشه روبرو نگردد بصورت نوبتی از طریق دورکاری ادامه یابد.

در شهر‌های با هشدار نارنجی از جمله تهران و البرز حضور کارکنان به میزان ۲/۳ خواهد بود و ۱/۳ آنان می‌توانند مشروط به امکان ارائه کامل به مشتریان از طریق نوبتی دورکاری داشته باشند.

بدیهی است در سایر شهر‌ها با هشدار‌هایی با رنگ‌های زرد و آبی ارائه خدمات بانکی با حضور صدردرصدی کارکنان خواهد بد.

طبیعتاً رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از لوازم التحریر اختصاصی، مواد ضدعفونی‌کننده ، رعایت فاصله مکانی بین افراد و...) و توصیه و پیشنهاد به مراجعین برای انجام امور بانکی آینده با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مورد عنایت همکاران بانکی و به ویژه مدیران محترم شعب خواهد بود.

ضمناً خاطرنشان می‌نماید تغییر رنگ شهر‌ها با هشدار‌های ستاد ملی کرونا در آینده کماکان مشمول مراتب مندرج در نامه حاضر خواهد بود.»