به گزارش پایگاه خبری نشان :

حمله وحشیانه ۷ سگ پیتبول در «لاگیدو ویوکس»، یک منطقه روستایی در جنوب برزیل ، به یک مرد هنگام پیاده روی صبحگاهی به حادثه بسیار فجیع و دلخراشی تبدیل شد. «آگالیسا پریرا» مرد ۴۶ ساله در حالی از پیاده روی منظم روزانه خود در صبح لذت می‌برد که سگ‌های وحشی از مزرعه‌ای که در مسیر او قرار داشت، فرار کرده و به او حمله کردند.

 

111

حادثه دیدگان شجاع او را از این حمله وحشتناک نجات دادند و با آمبولانس تماس گرفتند و سپس تا جاده برای رساندن او به آمبولانس اورژانس کمک کردند. پریرا به بیمارستان «سانتا کروز» در مرکز پینهائو که بیش از ۲۰ مایل دورتر از محل حادثه بود، منتقل شد.

این مرد به دلیل اینکه سگ‌ها تمام پوست صورت او را پاره کرده و جمجمه او را کاملاً در معرض دید قرار دادند که منجر به مرگ دلخراش او که ناشی از همین جراحت بود، پس از رسیدن به بیمارستان شد. یکی از بستگان او به رسانه‌های محلی گفت: ما از افرادی که این حیوانات را دارند می‌خواهیم از آن‌ها مراقبت کنند. ما نمی‌خواهیم دیگران مانند وضعیتی غم انگیزی که ما از آن رنج می‌بریم را تجربه کنند.

خانواده مقتول، صاحب سگ‌ها را به دلیل نگهداری نکردن صحیح از حیوانات وحشی متهم کردند در حالی که این متهم هنوز شناسایی نشده است و پلیس تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.