به گزارش پایگاه خبری نشان :

تهرانپارس از جمله محله‌های معروف شرق تهران به حساب می‌آید که همواره انتخاب بسیاری از خریداران و مستاجران بوده است؛ این محله در منطقه4 شهرداری قرار داشته و از نظر دسترسی نیز وضعیت بسیار مناسبی را داراست؛ برای مثال به بزرگراه‌هایی چون رسالت، بابایی، باقری، زین‌الدین و... دسترسی دارد؛ همچنین دسترسی به ایستگاه مترو و بی‌آرتی نیز از دیگر ویژگی‌های محبوب این محله محسوب می‌شود.

قیمت مسکن در تهرانپارس باتوجه به عوامل متعددی چون کوچه و خیابان، طبقه، تعداد طبقات در هر واحد، نور، سن بنا، متراژ و... متغیر است؛ اما لازم به ذکر است که تهرانپارس از محله‌هایی است که واحدهایی با قیمت‌های متنوع در آن معامله می‌شود و امکان خرید مسکن با بودجه‌های متفاوت در محله تهرانپارس وجود دارد.

یک کارشناس مشاور املاک در این محله در خصوص قیمت مسکن در تهرانپارس گفت: قیمت مسکن در این محله معمولا از متری 20 تا 25میلیون تومان شروع شده و برخی از واحدهای لوکس نیز قیمتی بالای متری 50میلیون تومان دارد؛ یک دستگاه آپارتمان 110متری و 8ساله در بلوار پروین متری 30میلیون تومان و واحدی 50متری و 10ساله در خیابان تیرانداز متری 27میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

UDXzI6226aWS

وی ادامه داد: واحدهای تهرانپارس علاوه بر قیمت در متراژهای متنوعی نیز عرضه می‌شود؛ قیمت یک خانه 128متری و 5ساله در فلکه دوم 35میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد؛ همچنین واحدی 65متری و 25سال ساخت در خیابان شادآلویی با قیمت متری 21میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین اظهار داشت: پس از رکود بازار مسکن، انعطاف مالکان افزایش داشته و بسیاری از افرادی که قصد خرید مسکن داشتند، موفق به خرید واحد با قیمت مناسب شدند.