به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساعت 6:40 دقیقه صبح امروز صدای شلیک پیاپی گلوله در شهرک اندیشه شیبان حوزه کلانتری 18 اهواز به گوش رسید که از حکایت جنایت و قتل عام خانوادگی داشت.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که مرد جوانی به نام فائز کربلاوی در حالی که یک قبضه اسلحه کلاشینکف در دست داشت وارد خانه همسر اولش شده و 4 نفر از اعضای خانواده آنها به نام جعفر کربلاوی 65 ساله، جسیمه جمیلی 60 ساله، عبدو کربلاوی 45 ساله نابینا، ثمین کربلاوی 33 ساله را به قتل می رساند.

مرحله دوم جنایت خانوادگی اهواز

طبق اطلاعات به دست آمده از این جنایت هولناک، قاتل پس از قتل عامی که در این منطقه انجام می دهد به سمت شهرستان کارون به راه افتاده و به محض رسیدن به محل سکونت زن دوم خود، پدر زن، مادر زن، برادرزاده همسر دوم و پسر 9 ساله خودش را به گلوله می بندد و سپس دست به خودکشی می زند.

تا این لحظه و طبق اطلاعاتی که به دست آمده است فائز در سال 88 به اتهام حمل سلاح و در سال 94 به دلیل ضرب و جرح همسر دوم دستگیر شده است. فائز راننده کامیون و مکانیک ماشین سنگین است و با توجه به اطلاعات به دست آمده اختلافات خانوادگی بوده است.

او به صورت تنها در یک واحد مسکن مهر زندگی می کرده و طبق شواهد از وضعیت اقتصادی بدی برخوردار بوده است.چند بار خانواده هر دو همسر را تهدید کرده است.

تا به این لحظه و طبق شنیده ها این جنایت به دلیل اختلافات شدید خانوادگی رخ داده است.