به گزارش پایگاه خبری نشان :

اقدام عجیب یک یوتیوبر معروف برای تهیه ویدئویی پربازدید برای کانال یوتیوب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «جیمی دونالدسون» در حالی که در یک تابوب خوابیده بود به مدت بیش از ۲ روز در زیر خاک خود را دفن کرد. این جوان پس از خوابیدن در تابوت در یک چاله بزرگ دفن شد. او پس از گذشت ۵۰ ساعت به همراه این تابوت دوباره از زیر خاک بیرون کشیده شد.

در ویدئوی ۱۲ دقیقه‌ای که از این ۵۰ ساعت دفن شدن زنده زنده تهیه شده این یوتیوبر جوان را در حالی که در یک تابوت دراز کشیده و از طریق بی سیم با دوستانش روی زمین در ارتباط است نشان می‌دهد. صدای آقای دونالدسون در این ویدئو خطاب به دوستانش شنیده می‌شود که می‌گوید: «من می‌خواهم به اطراف حرکت کنم، اما نمی‌توانم.» او این ویدئو را برای کانال یوتیوب خود که ۵۷.۵ میلیون دنبال کننده دارد تهیه کرد.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون نزدیک به ۵۰ میلیون بیننده داشته و ۱۸۰ هزار کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این پسر فوق العاده است. این دیوانگی است که او برای سرگرمی ما خود را در معرض چنین موقعیت‌هایی قرار می‌دهد.»

دونالدسون اولین بار در سال ۲۰۱۷ و با انتشار ویدئویی با عنوان «من تا ۱۰۰ هزار شمردم» به به معروفیت دست یافت. «کِیسی نیستات»، در مورد این یوتیوبر جوان گفت: «بنا به گزارش بلومبرگ هر ویدئویی که دونالدسون در یوتیوب آپلود می‌کند بیش از ۲۰ میلیون بیننده دارد. چنین رکورد‌هایی حتی در میان ستارگان یوتیوب بی نظری است. او در سیاره‌ای متفاوت از دنیای یوتیوب زندگی می‌کند.»

 

حجم ویدیو: 40.55M | مدت زمان ویدیو: 00:12:38