به گزارش پایگاه خبری نشان :

ارثیه پدری در کوه چنار استان فارس برادرکشی را رقم زد.

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتلی که به خاطر ارث و میراث با ضربات چاقو برادر 49 ساله خود را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دوم "لطف‌اله محمدی"  اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 51 ساله به علت ارث و میراث با ضربات چاقو برادر 49 ساله خود را به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

ارثیه پدری به قتل برادر منجر شد

فرمانده انتظامی " کوه چنار " عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، گشت‌های محسوس و نامحسوس، به کارگیری شگردهای پلیسی و تعامل سازنده با خانواده آن، قاتل عرصه را بر خود تنگ دید و مجبور به معرفی خود به پلیس شد.

سرهنگ دوم "محمدی" با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.