به گزارش پایگاه خبری نشان :

سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان می باشد. سپهر حیدری در تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد. سپهر حیدری به خصوص بخاطر بازی درخشان و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم در مقابل سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.سپهر حیدری همسرش آرام جوینده تکواندوکار است و یک پسر نیز دارد عکس های این زوج معمولا در شبکه های اجتماعی پربازدید می شود. سپهر حیدری تصویری از خود و همسرش منتشر کرد واز تولد فرزند پسرش آروکو خبر داد:

سپهر حیدری

دوران باشگاهی سپهر حیدری

دوران باشگاهی او در فصل ۸۶- ۸۷ در حالیکه کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم بعنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، او در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خویش باشگاه فوتبال ذوب آهن بازگشت.

سپهر حیدری

گل قهرمانی سپهر حیدری

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هم توانست بعنوان قهرمانی این مسابقه ها دست پیدا کند.

در این دوره از مسابقه ها هم پرسپولیس رقابت بسیار شدیدی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان داشت و این دو تیم در حالی در آخرین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با کسب تساوی هم بعنوان قهرمانی دست پیدا میکرد ، ولی تیم پرسپولیس با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری توانست با نتیجه ۲ بر ۱ سپاهان را شکست دهد و نخستین تیمی باشد که ۲ بار به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته است.

خداحافظی سپهر حیدری از فوتبال

سپهر حیدری بازی کن پیشین تیم پرسپولیس در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. این مدافع که موفق شد گل قهرمانی پرسپولیس را در دقیقه 96 دیدار با سپاهان در خرداد سال 87 به ثمر برساند آخرین بار با پیراهن ذوب آهن در مسابقه های لیگ برتر به میدان رفت.

سپهر حیدری

تأسیس مدرسه فوتبال سپهر حیدری

در حال حاضر وی در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به اسم سرخ پوشان سپهر کیش فعالیت می کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیئت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند..

افتخارات سپهر حیدری

لیگ برتر

۱۳۸۶–۸۷ قهرمان با پرسپولیس تهران 

۱۳۸۳–۸۴ نائب قهرمان با ذوب آهن اصفهان

جام حذفی

۱۳۸۱–۸۲ قهرمان با ذوب آهن اصفهان

۱۳۸۸–۸۹ قهرمان با پرسپولیس تهران 

۱۳۸۹–۹۰ قهرمان با پرسپولیس تهران