به گزارش پایگاه خبری نشان :

نازی آباد یک محله در منطقه16 شهرداری و جنوب تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه از سایر محله‌های جنوبی بالاتر بوده و به عنوان محله مرفه جنوب تهران شناخته می‌شود. 

یک کارشناس مشاور املاک در این محله به اقتصاد آنلاین گفت: واحدهای نازی آباد براساس نوساز یا قدیمی بودن قیمت متفاوتی دارد؛ واحدهای نوساز از متری 22میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز بسته به امکانات، سن، متراژ، تعداد طبقات، نور و... از متری 16میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: در نازی آباد می‌توان واحدهایی با متراژ، سن و قیمت‌های متنوع مشاهده کرد و هم خانه‌های گران قیمت و هم خانه‌های ارزان قیمت در این محله معامله می‌شود. برای مثال یک دستگاه آپارتمان 100متری و 4ساله در هزار دستگاه متری 28میلیون تومان و در مقابل واحدی 50متری و 15ساله در میدان حافظ متری 16میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

JMTFY1jBpVWq

به گفته این کارشناس مشاور املاک، قیمت یک دستگاه آپارتمان 65متری و 10ساله در خیابان تولایی، 17میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است؛ همچنین مالک یک خانه 50متری  و 15ساله در خیابان احدی، قیمت واحد را 23میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کرده است.

لازم به ذکر است: قیمت‌های یادشده، ارقامی است که در بنگاه‌های محله نازی آباد به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در کوچه و خیابان‌های عنوان‌شده را ذکر نمی‌کند.