به گزارش پایگاه خبری نشان :

مسئولان باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند اما شنیده می شود چنین برنامه ای در دستور کار آنها قرار دارد. رشید مظاهری به‌خاطر رفتارش با سعید عزیزیان مربی گلرهای سابق استقلال و محمد دانشگر به خاطر دعوا با بهزاد غلامپور هر کدام  20 درصد از کل قرارداد خود جریمه می شوند.

نکته اول اینجا است که باشگاه استقلال بالاخره با ماه ها تاخیر می خواهد با بازیکن سالاری مقابله کند نکته دوم و مهم دیگر اینکه این خبر درست در آستانه برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسانه‌ای می‌شود که طبعا می تواند روی روحیه رشید مظاهری تاثیر بگذارد.

حالا باید دید واکنش فرهاد مجیدی به خبر جریمه دروازه بان اول تیم چیست اما به هر حال استقلال مبارزه با بازیکن سالاری را که باید از مدت‌ها قبل شروع می‌کرد، بالاخره در سال ۱۴۰۰ شروع کرده و البته باید دید آیا در عمل هم از مبلغ قرارداد بازیکنان خاطی کسر می شود یا همه چیز فقط در حد حرف است؟

تسنیم نیز در این زمینه نوشت: در روزهای گذشته اخبار و شایعاتی در مورد بحث و اختلاف‌نظر بین رشید مظاهری و احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که مظاهری به دلیل استفاده از الفاظ رکیک علیه سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های پیشین استقلال و نرفتن همراه آبی‌پوشان به رفسنجان برای بازی با مس از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به کسر 20 درصد از قراردادش محکوم شده است.

مظاهری که انتظار چنین جریمه‌ای را نداشت، به شدت به مددی اعتراض کرد و مدیرعامل استقلال هم توضیح داد که ارکان انضباطی باشگاه مستقل هستند و براساس شواهد و مستندات رأی می‌دهند و مدیریت باشگاه دخالتی در تصمیمات آنها ندارد.

محمد دانشگر یک پرونده انضباطی دیگر نیز دارد که هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است. داریوش شجاعیان دیگر بازیکنی است که از سوی کمیته انضباطی جریمه شده که هنوز به او ابلاغ نشده است.