به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: «بوکشات اسمیت»، پلیس ۹۱ ساله در ایالت آرکانزاس آمریکا شاید مسن‌ترین پلیس جهان باشد، اما او برنامه‌ای برای بازنشسته شدن ندارد. آقای بوکشات اگرچه چابکی و چالاکی گذشته را ندارد، اما کهولت سن او موجب نشده تا او چهار روز هفته را در خیابان شهر خود «کامدن» واقع در آرکانزاس قدم نزند. او پس از ۴۶ سال خدمت در سمت معاون بازنشسته شد، اما بیش از ۵ ماه نتوانست از کارش دور شود.

بوکشات شکار نمی‌رود، ماهیگیری نمی‌کند، اما تنها کاری که از آن لذت می‌برد افسر پلیس بودن است. بوکشات به همین دلیل در دهه ۸۰ زندگی خود به عنوان پلیس تازه کار به کار خود بازگشت. او خدمت به جامعه را دوست دارد و می‌گوید تنها زمانی برای همیشه بازنشسته خواهد شد که بازنشستگی اش از طرف خداوند صادر شود.

از ژانویه ۲۰۱۱ که بوکشات به کارش بازگشته است هرگز به بازنشستگی فکر نکرده است. او طی دهه گذشته همیشه از کارش لذت برده و عاشق مردم است و مردم نیز او را دوست دارند. او چهار روز هفته از ساعت ۷ صبح تا ۳ بعدازظهر کار می‌کند. روحیه و انگیزه بوکشات آنقدر بالا است که «جولیان لوت»، شهردار کامدن بوکشات را قوی‌تر از هر اسلحه‌ای می‌داند.

بوکشات بر این باور است که اسلحه و نشان پلیس نیست که او را تبدیل به یک افسر دوست داشتنی کرده است بلکه این احترام او به مردم است که موجب محبوبیتش شده است. او به جای تلاش برای دستگیری افراد بیشتر به آن‌ها ترحم می‌کند و مدعی است در طول زندگی حرفه‌ای خود بیشتر از آنکه افراد را  روانه زندان کند، آن‌ها را به خانه برده است.

حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37