به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: روزانه ویدئو‌هایی زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های ورزشی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی و حوادث، اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جذاب و تاثیرگذار هستند که بلافاصله تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی کمک کودک خوش قلب به کبوتر تشنه.

این ویدئو چنددقیقه‌ای، این پسر را از پشت حفاظ آهنی بالکن خانه‌شان در حال آب دادن به این کبوتر تشنه نشان می‌دهد. در این ویدئو این پسر که هویتش مشخص نشده در حالی که یک قاشق را پر از آب کرده از حفاظ آهنی عبور داده و در مقابل کبوتر تشنه قرار می‌دهد. این پرنده که بسیار تشنه است با دیدن قاشق پر از آب به سمت آن حرکت کرده و از آن آب می‌خورد.

«سوساندا ناندا»، مامور جنگلبانی هند که در توئیتر بسیار فعال است این ویدئو را در صفحه خود منتشر کرد و در شرح این ویدئو نوشت: «مهربانی و اعتماد برادران مشترک هستند. خدا نگهدار این کودک باشد.»

این ویدئو پس از انتشار توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکشن کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران مهربانی و انسانیت این کودک را مورد تمجید قرار دادند و حتی یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ما باید به فرزندانمان مهربانی با حیوانات را بیاموزیم. خدا نگهدار این کودک باشد.» و همچنین کاربر دیگر نوشت: «این کودک یک انسان به تمام معناست. کارش عالی بود.»

حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29