به گزارش پایگاه خبری نشان :
الهه جعفری زاده 1370 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. الهه جعفری بازیگر جوان سریال احضار است که در نقش گیسو جلوی دوربین رفت الهه جعفری بازیگری که با بازی در سریال احضار به نمایش خانگی آمد یکی از بازیگران جوان سینما است که در فیلم سینمایی به خاطر پونه و گشت ارشاد جلوی دوربین رفت و بازی در سریال چرخ فلک و کشیک قلب را در کارنامه هنری اش دارد. الهه جعفری علاوه بر فعالیت در دنیای بازیگری در زمینه ورزشی هم فعال است و به عنوان بدلکار هم جلوی دوربین رفته است و بسکتبال از ورزش های مورد علاقه خانم بازیگر است که مدالی هم در این ورزش کسب کرده است. چهره وحشتناک الهه جعفری در سریال احضار را مشاهده می کنید:

الهه جعفری

فیلم های الهه جعفری بازیگر سریال احضار

الهه جعفری بازیگری که با بازی در سریال احضار به نمایش خانگی آمد یکی از بازیگران جوان سینما است که در فیلم سینمایی به خاطر پونه و گشت ارشاد جلوی دوربین رفت و بازی در سریال چرخ فلک و کشیک قلب را در کارنامه هنری اش دارد.

الهه جعفری

ازدواج الهه جعفر ی

اطلاعاتی در رابطه با وضعیت تاهل این هنرمند در دسترس نمی باشد و تا کنون در صفحه رسمی خانم الهه جعفری عکسی منتشر نشده است

الهه جعفری

علایق الهه جعفری

الهه جعفری پیش از حضور در حوزه بازیگری در حوزه ورزش و فعالیت جدی داشته و رشته مورد علاقه ی او نیز بسکتبال می باشد او به خاطر فیزیک بدنی که داشت به عنوان بدلکار نیز فعالیت کرده و در مقابل دوربین قرار گرفته است

الهه جعفری

فیلمشناسی الهه جعفری
  • سریال احضار 1397
  • سریال چرخ و فلک 1395
  • سریال کشیک قلب 1395
  • به خاطر پونه 1391
  • گشت ارشاد 1390