به گزارش پایگاه خبری نشان :

سید جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی در پاساژ مهستان اظهار کرد: ساعت 20:27 امشب (28 فروردین) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان انقلاب به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیفه در محل حادثه افزود: محل حادثه پاساژ قدیمی بود که بیشتر در زمینه چاپ بنر و کارهای تبلیغاتی فعالیت داشت.

وی تصریح کرد: در طبقه همکف در انتهای پاساژ، یک مغازه حدوداً 80 متری وجود داشت که بخش از آن نمایشگاه و بخشی از آن انبار بود.

ملکی ادامه داد: مقدار زیادی جنس مخصوصاً پارچه در این مغازه قرار داشت؛ آتش‌سوزی از قسمت عقب این مغازه آغاز شده و به بخش جلویی سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: آتش در حال سرایت به سایر بخشها بود و دود زیادی بخشهایی از پاساژ و اطراف را فراگرفته که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود دربیاوردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش خاموش و از گسترش و سرایت بیشتر آن به اطراف جلوگیری شده است، گفت: نیروها در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند همچنین این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

AQAGlf5CqjOl

AN77SP0XVHod

 S77cFTLDUENb

NkXWT0d0qkk3