به گزارش پایگاه خبری نشان :

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 8:14 دقیقه صبح امروز و اعلام وقوع این حادثه ، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 58 به سعادت آباد، بلوار ایثارگران شمالی رهسپار شدند.

به گفته حمید رضا کشاورز فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه مینی بوس در مسیر جنوب به شمال بلوار ایثارگران در منطقه سعادت آباد درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شده و به شدت با تیر برق 20 کیلو ولت در وسط این بلوار برخورد کرد.

81C4sPq6Awwu

وی افزود: براثر این حادثه، تیربرق شکست و به داخل خیابان سقوط کرد که باعث مسدود شدن خیابان بر روی عبور و مرور خودروها و همچنین قطع برق محله دراطراف محل حادثه شد.

کشاورز با بیان این که راننده قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک شهروندان از داخل مینی بوس خارج شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان در ابتدا با قرار دادن علایم راهنمایی در طول مسیر بلوار و نیز اطراف صحنه ی حادثه، ایمنی محل را فراهم کرده و سپس برق مینی بوس را قطع کردند.

NBai3rGYw3FC

مصدومیت راننده اتوبوس

وی اضافه کرد: درجریان این حادثه، راننده مینی بوس که مردی 55 ساله بود، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که آتش نشانان وی را جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

lIb8uxXV3NY5

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پس از قطع برق و ایمن کردن کامل محل حادثه توسط عوامل اداره برق، آتش نشانان ستون برق را با استفاده از ابزار تخصصی برش داده و سپس با کمک جرثقیل خودرو آتش نشانی، آن را به حاشیه امن بلوار انتقال دادند.

CD3Mzki0uoUK