به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها بلافاصله پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که حمله یک سیاه گوش به زن آمریکایی را نشان می‌دهد.

این زن به همراه همسرش آماده ترک خانه خود می‌شدند که ناگهان او مورد حمله این حیوان قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو همسر این زن در حالی که با یکی از همسایگان خوش و بش می‌کند، دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که این زن جعبه حمل حیوان خانگی خود را در دست دارد به سمت خودرو حرکت می‌کند، اما ناگهان با حمله سیاه گوش مواجه می‌شود

در این ویدئو مشاهده می‌شود که شوهر این زن بلافاصله به کمک زنش شتافته و این حیوان را از مقابل او گرفته و در هوا نگه می‌دارد. او سپس در حالی که از شدت ترس فریاد می‌کشد حیوان را رها می‌کند.

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بیننده داشته است. بنا به گفته این زن و همسرش که هویتشان «هپی واد» و «کریستی واد» اعلام شده آن‌ها چندین بار توسط این حیوان گاز گرفته شده و در نقاط مختلف بدن دچار جراحت شدند.

بنا به گزارش WECT ۶ News این سیاه گوش توسط پلیس کشته و جسد آن برای آزمایش به آزمایشگاه دولتی ارسال شد. آزمایش هاری این حیوان مثبت اعلام شده است.

حجم ویدیو: 2.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45