به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران: پدر آمریکایی که به همراه دخترش در مقابل یکی از شعبات خدمات سواره مک دونالد (McDonald's drive-thru) سرگرم خرید بود هرگز تصور نمی‌کرد آخرین لحظات بودن با فرزندش را سپری می‌کند. وقوع تیراندازی در این شعبه مک دونالد در شیکاگو موجب زخمی شدن شدید «جونتای آدامز» ۲۸ ساله و کشته شدن دختر ۷ ساله اش «جازلین آدامز» شد.

این حادثه روز یکشنبه در نزدیکی میدان هیومن شیکاگو رخ داد. در لحظه وقوع تیراندازی این پدر جوان به همراه دخترش در خودرو حضور داشتند. جازلین که مورد هدف چندین گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل، اما پزشکان موفق به نجات جان وی نشدند.

M35jvM08WM1G

پدر قربانی نیز که دچار جراحت شدید شده بود به همین بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. بنا به گزارش شیکاگو سان تایمز حال این مرد وخیم اعلام شده است.

یک کارمند مک دونالد که نامش مشخص نشده گفت که او دو نفر را دیده که از یک خودروی خاکستری پیاده شده و به سمت خودروی قربانی تیراندازی کردند. جازلین که با لقب «پینکی» شناخته می‌شد دارای سه برادر و خواهر دیگر است و با مادرش زندگی می‌کرد. او پس از ملاقات با پدرش برای صرف غذا به مک دونالد آمده بودند.

گفتنی است؛ پلیس آمریکا هنوز هیچ فردی را در این باره دستگیر نکرده است. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی ادامه دارد.