به گزارش پایگاه خبری نشان :

خواهران دوقلویی که پس از تولد در کره جنوبی از یکدیگر جدا شده بودند سرانجام به هم رسیدند. «مولی سینرت» و «املی بوشنِل» پس از جداشدن از هم در دو خانواده متفاوت بزرگ شده بودند. مولی توسط یک خانواده در فلوریدا بزرگ شد و املی در پنسیلوانیا. این خوهران دوقلو در حالی بیش از ۳ دهه از عمر خود را سپری کردند که هیچ یک اطلاعی از دیگری و حتی از خانواده واقعی خود در کره جنوبی نداشتند.

اما همه چیزی زمانی که «ایزابل» دختر ۱۱ ساله املی برای انجام تست DNA اقدام کرد دگرگون شد. او دلش می‌خواست تا با انجام این تست ریشه اصلی خود را پیدا کند. ایزابل در این باره گفت: «من برای انجام تست DNA اقدام کردم، چون مادرم به فرزندی پذیرفته شده بود و من می‌خواستم تا اقوامم را پیدا کنم و بشناسم.

در همین زمان مولی، خواهر املی نیز تصمیم گرفت با انجام تست DNA در فلوریدا اطلاعات بیشتری در مورد مادر واقعی خود به دست آورد. داده‌های تست وی خویشاوندی او با املی را تایید می‌کرد. در نتیجه تست آمده بود: «۴۹.۹۶ درصد از DNA شما با این فرد یکی است. احتملا شما خواهر باشید.»

MgmJc8LwAgxi

این مطمئنا درست نبود چراکه من خواهری نداشتم. با این حال املی بعدا متوجه شد که این شخص درواقع خواهر واقعی‌اش است. املی نیز که بی‌قرار بود اقدام به انجام تست DNA کرد و متوجه شد که فردی که به دخترش معرفی شده در واقع خواهر دوقلوی خود او است. آن‌ها با هم تماس گرفتند، اما تصمیم گرفتند تا قبل از دیدار حضوری هیچ تماس ویدئویی با یکدیگر نداشته باشند.

املی لحظه دیدار با خواهر دوقلویش را یکی از شادترین لحظات زندگی خود توصیف کرد.

4lvSH613HzhC