به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله یک سارق مسلح  به یک مرکز خرید در بیرمینگهام را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این سارق مسلح یک قمه در دست دارد برای انجام سرقت وارد فروشگاه می‌شود.

این سارق که هویتش «عز الدین محمد» و ۳۵ ساله اعلام شده پس از سرقت سیگار و پول به ارزش ۱۵ هزار یورو در حال فرار از داخل مرکز خرید بود که با مقاومت شجاعانه یک فروشنده مواجه می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سارق با گرفتن قمه خود به سمت حاضران قصد ترساندن آن‌ها را دارد این مرد با چوبی که در دست خود گرفته به سمت وی حمله ور می‌شود

محمد با بلند کردن قمه خود به سمت این مرد که پیراهن قرمز بر تن دارد تلاش می‌کند تا با ایجاد رعب و وحشت سوار بر خودروی خود شده و بگریزد، اما نه تنها موفق به این کار نمی‌شود بلکه خود با دست خالی مجبور به فرار می‌شود. در ادامه پلیس در محل سرقت حاضر و جستجو‌ها برای دستگیری این سارق را آغاز می‌کند.

محمد ۷ روز بعد در خانه اش در منطقه «تیپتون» واقع در وست میدز دستگیر شد. در خانه او مقداری پول‌های سرقت شده به همراه چند ورق دارو که از فروشگاه سرقت کرده بود پیدا شد.

پلیس با بررسی تلفن همراه محمد، همدست ۳۲ ساله وی را نیز دستگیر کرد.

این سارق با وجود انکار سرقت پس از چهار جلسه محاکمه در دادگاه به زندان محکوم شد. طبق رای صادره دادگاه بیرمینگهام در تاریخ ۱۹ آوریل او به تحمل ۴ سال زندان محکوم شده است. همدست وی نیز که هویتش اعلام نشده به ۴۰ ماه زندان محکوم شده است.

 
حجم ویدیو: 4.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23