به گزارش پایگاه خبری نشان :

مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی مناسبی به سایر نقاط تهران داشته و واحدهای آن قیمت بالایی دارد. منطقه۶ یکی از مناطق گران قیمت مرکزی تهران محسوب می‌شود. در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای نوساز مرکز تهران بپردازیم. در ابتدا باید بدانید قیمت واحدهای نوساز در همه مناطق بالاتر از سایر واحدهاست. البته استثناهایی هم وجود دارد و ممکن است یک خانه قدیمی به علت امکانات و... قیمتی بالاتر و یا یک خانه نوساز به علت عدم داشتن امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و... قیمتی پایین‌تر داشته باشد. اما به طور کل و به گفته مشاوران املاک مرکز تهران، قیمت واحدهای نوساز در این منطقه از متری ٣۵ الی ۴٠میلیون تومان شروع شده و به متری ٧٠ تا ٨٠میلیون تومان هم می‌رسد.

سهروردی، یوسف آباد، امیر آباد، فاطمی، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز و... از محله‌های تهران در منطقه ۶ و مرکز به شمار می‌آید که در ادامه قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در این محله‌ها به فروش گذاشته شده است را خواهید دید. گفتنی است قیمت‌ها براساس فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک مرکز تهران بوده و به طور مطلق بیانگر قیمت‌ مسکن در محله‌های مذکور نیست.

یوسف آباد یکی از محله‌های تهران در مرکز این شهر محسوب می‌شود. کارشناسان مشاور املاک در این منطقه می‌گویند قیمت مسکن برای واحدهای نوساز در این محله از متری ۴٠میلیون تومان شروع می‌شود. یک واحد ١٠٠متری و نوساز در یوسف آباد متری ۵٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

nZylf7mflspE

میدان ولیعصر یکی دیگر از مناطقی مرکزی تهران در منطقه شش است که واحدی ۶۵متری و نوساز در آن با قیمت ۴٧میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش خواهد رسید. همچنین یک خانه ٧٠متری و نوساز در بلوار کشاورز ۵٠میلیون تومان در هر متر مربع قیمت خورد.

یک کارشناس مشاور املاک در محله فاطمی به اقتصاد آنلاین گفت: قیمت واحدهای نوساز فاطمی از متری ٣۵میلیون تومان و بیشتر شروع می‌شود. واحدی ١۵٠متری و نوساز در این محله متری ۴۶میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سهروردی یکی دیگر از محله‌های این منطقه است که یک کارشناس مشاور املاک در این محله می‌گوید قیمت واحدهای نوساز سهروردی گاه به متری ٨٠میلیون تومان هم می‌رسد. اما قیمت یک خانه ١١۴متری و نوساز در آن ۵٨میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شد.

در پایان گفتنی است که معاملات مسکن در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران در رکود فرو رفته و کاهش قیمت‌های پیشنهادی حاصل از رکود معاملات در این منطقه نیز مشهود است.