به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد که به جای کبک دوستش را به قتل رسانده بود.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف یک جسد در “تنگ چاهوردی” شهرستان مرودشت مطلع شدند و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که مقتول ۴۹ ساله توسط جوانی ۱۹ ساله که دوست همدیگر بوده‌اند با اسلحه شکاری به قتل رسیده و قاتل سریعا از محل متواری شده است.

قتل مرد 49 ساله در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی در اطراف محل وقوع جرم ، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در اطراف کوه دستگیر کنند.

سرهنگ زینلی بیان کرد: قاتل در بازجویی اولیه بیان کرد برای شکار پرندگان به همراه دوستم با ۲ قبضه اسلحه شکاری به کوه رفته بودیم و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از هم جدا شدیم و پس از چند دقیقه متوجه تکان خوردن بوته‌ای شدم و به خیال اینکه درون آن کبک است به سمت آن تیراندازی کردم و برای برداشتن کبک نزدیک رفتم که متوجه شدم دوستم که به صورت درازکش برای شکار پشت آن بوته مخفی بوده بر اثر برخورد ساچمه به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه شکار پرندگان و حیوانات ممنوع و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود، عنوان داشت: قاتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.