به گزارش پایگاه خبری نشان :

پایگاه اینترنتی اینساید ادیشین نوشت: حمله عجیب صدها پرنده به یک خانه که شاید نمونه آن را فقط در فیلم‌های سینمایی (مثل «پرندگان» آلفرد هیچکاک) بتوان دید، مایه وحشت و غافلگیری صاحبان این خانه و شگفتی محققان شده است. در هوای ابری کالیفرنیا، در حالی که صدها پرنده در حال چرخیدن در اطراف شیروانی یک خانه بودند، ناگهان دسته پرنده‌ها در اقدامی عجیب از راه دودکش، وارد خانه شدند و صحنه‌ای عجیب و غریب را رقم زدند.

پرنده‌هایی که در داخل خانه گیج شده بودند خود را به اطراف شیشه‌های پنجره‌ها رسانده و برای خارج شدن از خانه خود را به دیوار و شیشه ها می کوبیدند. از سویی گروهی دیگر از این مهمانان ناخوانده به سقف و لوستر و هر آنچه که بود خود را چسبانده و نظاره گر بودند تا ببینند در نهایت چه روی می‌دهد. صاحب این خانه می‌گوید با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفته است تا در این وضعیت به وی کمک کنند، ولی در نهایت به وی گفته شده بود که درها و پنجره‌های خانه خود را باز نگهدارد تا پرندگان بتوانند خارج شوند؛ اقدامی که چندان هم موثر نیفتاده بود.

در نهایت صاحب خانه مجبور شده بود خود دست به کار شود؛ پرنده‌ها را بگیرد، در داخل یک جعبه قرار دهد و در فضای باز رها کند که همین یک کار برای وی سه روز زمان برده بود تا در نهایت بتواند هزار و پانصد پرنده را از خانه خود خارج و در فضای باز رها کند. جالب اینجاست که اتفاقی مشابه چند وقت پیش در صد مایلی شمال همین مکان روی داده و در نهایت صاحبخانه همان محل نیز نزدیک به هزار پرنده را ازخانه خود بیرون کرده بود. برخی کارشناسان می‌گویند شاید دلیل هجوم این پرنده‌ها به درون ساختمان‌ها این باشد که آن‌ها احساس می‌کنند محلی امن و به دور از شکارچیان مزاحم برای تخم گذاری و تولید مثل یافته اند.

 

حجم ویدیو: 5.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35