به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساعت 23:33 شب گذشته حادثه تصادف در بزرگراه صدر، بعد از دیباجی به سامانه 125 اعلام شد که  بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 130 به همراه گروه امداد و نجات چهار به محل حادثه رهسپار شدند.

سید حسن صالحی؛ فرمانده ایستگاه 130 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و پژو 2008 پس از تصادف با یکدیگر، از مسیر خود منحرف شده و به شدت با گاردریل و درختان وسط بزرگراه برخورد کردند که موجب واژگون شدن خودروی سواری پژو 206 در خط کند رو شد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان زن این خودرو (پژو 206) مجروح شدند که یک نفر از آنها پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و یک نفر دیگر همچنان داخل خودرو محبوس بود.

صالحی بیان کرد: آتش‌نشانان ابتدا اقدام به گذاشتن علائم راهنمایی در مسیر بزرگراه کردند و سپس یک گروه از آتش‌نشانان ضمن قطع برق خودروها از نشت سوخت این وسایل‌نقلیه ممانعت به عمل آوردند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از ابزار ویژه نجات، سقف خودرو 206 را بریده و فرد محبوس شده را از داخل اتاقک این خودرو بیرون آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر دو مصدوم این حادثه بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

oE0gY1rd9Jeb

IRNpBhFZL2P3

NUOxpMuO5IQG