به گزارش پایگاه خبری نشان :

این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صد‌ها هندی در بیمارستان‌های این کشور در صدر خبر‌ها قرار دارد. موج دوم شدید کرونا در کنار کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی از جمله تخت‌های بیمارستانی، آمبولانس و کپسول اکسیژن در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. بسیاری از قربانیان به علت کمبود آمبولانس و اکسیژن جان خود را از دست داده اند.

اما به تازگی اقدام انسان‌دوستانه یکی از بازیگران سینمای هند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «آرجون گودا» در این شرایط سخت برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا به عنوان راننده آمبولانس در حال خدمت رسانی به هموطنانش است.

این بازیگر بالیوود در گفت‌وگو با Bangalore times در مورد این کار خیرخواهانه خود گفت که قصد او خدمت و کمک به افرادی است که جانشان به دلیل ابتلا به کرونا در معرض خطر قرار گرفته است. آقای گودا در این باره گفت: «من چندین روز است که در جاده هستم و تاکنون به ده‌ها نفر کمک کرده ام. می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که به همه افراد نیازمند فارغ از اینکه از کجا آمده اند و چه مذهبی دارند کمک رسانی شود.»

عمل خیرخواهانه این بازیگر بالیوود با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری وی را به خاطر این عمل انسان‌دوستانه مورد تمجید قرار دادند.