به گزارش پایگاه خبری نشان :

 بعضی روز‌ها ترافیک منطقه هوستون تگزاس می‌تواند یک کابوس باشد، روز‌های دیگر به معنای واقعی کلمه باغ وحش ! به تازگی در دو حادثه جداگانه حضور یک تمساح و گاو در جاده‌های منطقه هوستون موجب ایجاد ترافیک و معطلی رانندگان شد. در حادثه اول، حدود ساعت ۸ صبح و در اوج ترافیک حضور یک گاو در جاده بین ایالتی ۱۰ در شرق هوستون موجب تاخیر در رفت و آمد خودرو‌ها شد.

 

«اِد گونزالز»، کلانتر شهرستان هریس در توئیتی نوشت: «صاحب گاو قصد گرفتن این حیوان با طناب را داشت که گاو وارد جاده شد. سپس واحد دام اداره کلانتری به محل حادثه رسید و توانست گاو را به یک قبرستان مجاور منتقل کند. در آنجا گاو در یک تریلر بارگیری و به صاحبش تحویل داده شد. گاو که از مزرعه فرار کرده بود دچار آسیب نشد.».

اما این تنها اتفاق ترافیکی رقم خورده توسط حیوانات در همان روز نبود. چند ساعت بعد یک تمساح نه چندان سریع در میانه پلی شلوغ در حومه «بایتون» در نزدیکی هوستون ظاهر شد. دست کم یک لاین جاده مسدود شد و ماموران پارک و اداره حیات وحش با بستن طناب به دور گردن این حیوان تلاش کردند تا آن را از وسط جاده منتقل کنند. بنا به گزارش KTRK-TV این تمساح در یک کامیون بارگیری و به نزدیکترین رودخانه منتقل و رها شد.

 

 

 

حجم ویدیو: 1.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26