به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک خانواده داغدار در هند حین تحویل جسد خود در بیمارستان با صحنه ای وحشتناک روبه‌رو شدند.

به گزارش رکنا ، در حادثه‌ای تکان دهنده در هند جسد یک زن در سردخانه یکی از بیمارستان‌های این کشور توسط موش‌ و مورچه‌ خورده شد. این اتفاق زمانی رخ داد که جسد این زن به مدت ۴ روز در سردخانه رها شده بود. این اتفاق در سردخانه بیمارستانی در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

مرگ زن هندی در اثر تصادف

این زن که هویتش اعلام نشده در تاریخ ۲۹ آوریل پس از یک حادثه تصادف در بیمارستان «بالرامپرو ماندالیا» بستری شده بود. اما یک روز بعد وی جانش را از دست داد و جسد متوفی برای انجام کالبدشکافی به سردخانه بیمارستان منتقل شد. مسئولان بیمارستان برای انجام کالبدشکافی پلیس محلی را در جریان فوت این زن ناشناس قرار داده و قرار شد که کالبدشکافی روی جسد وی انجام شود.

چرا جنازه زن هندی 4 روز در سردخانه ماند؟

اما سهل انگاری از سوی پلیس محلی و همچنین مسئولان بیمارستان موجب شد تا جنازه متوفی به مدت ۴ روز در سردخانه رها شود. مسئولان بیمارستان روز پنجشنبه و با بررسی جنازه متوفی، متوجه شدند که بخش‌هایی از جسد وی توسط موش‌ها و مورچه‌ها خورده شده است.

این اتفاق موجب ایجاد آشفتگی در بیمارستان شد. با این حال «آ. ک. میشرا»، مدیر ارشد بیمارستان گفت که از آنجا که هویت متوفی شناسایی نشده بود به پلیس از قبل در مورد لزوم انجام سریع کالبدشکافی اطلاع رسانی شده بود. گفتنی است؛ سرانجام روز ۶ می‌کالبدشکافی روی جسد انجام و جنازه متوفی سوزانده شد