به گزارش پایگاه خبری نشان :

 کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط یک مسافر از یک قطار تندرو در هنگام پیاده شدن در ایستگاه قطار «تیروپاتی» خبرساز شده است. در این حادثه که اوایل روز چهارشنبه رخ داد این مسافر زن که هنگام پیاده شدن، به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرده بود با واکنش سریع یکی از مأموران از مرگ گریخت.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش به موقع این مأمور راه آهن هند را که هویتش «ساتیش اسوونگ» اعلام شده به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو قطار در حالی که ایستگاه را ترک می‌کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد مسافر در حالی که هنوز قطار کاملا متوقف نشده تصمیم می‌گیرد از قطار پیاده شود. این ویدئو نشان می‌دهد این زن ناگهان تعادل خود را از دست داده و میان شکاف بین سکو و قطار سقوط می‌کند.

بلافاصله مأمور راه آهن که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت وارد عمل شده و باکشیدن این زن روی سکو مانع قرار گرفتن او در زیر قطار و مرگ حتمی وی می‌شود. بنا به گفته مقامات راه آهن محلی هند این زن از تیرومالا در حال سفر به تیروپاتی بود که در میانه راه در داخل قطار به خواب رفت. او پس از بیدار شدن از خواب متوجه شد که قطار در حال ترک ایستگاه است و به همین دلیل تلاش کرد تا از آن پیاده شود.

حجم ویدیو: 2.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28