به گزارش پایگاه خبری نشان :

گربه ای دو ساله به نام "مائومائو "از کشور چین این روزها تبدیل یک مدل تخصصی شده است و ظاهراً برای هر عکس بین 5 هزار تا 10 هزار یوآن دریافت می کند که چیزی برابر با 775 تا 1550 دلار می باشد و این دستمزد از دستمزد بسیاری از آدم هایی که کار مشابه او را انجام میدهند بیشتر است .

این گربه شهرت زیادی به دست آورده و این شهرت کاملاً تصادفی بوده است، از قرار معلوم صاحبش به طور اتفاقی " مائو مائو " رو به این شهرت رسانده. طبق گزارشات صاحب این گربه مردی به نام "ژنگ" است که در صنعت اتومبیل مشغول به کار می باشد. روزی او در حال ضبط فیلم و تصویر برای معرفی و نمایش اتومبیل هایش بود و این ایده به ذهنش رسید که گربه خانگی اش را به عنوان مدلینگ داخل یکی از این ماشین ها قرار دهد و عکس بیندازد.

این عکس باعث جلب توجه تعداد کثیری از مردم به این گربه شد؛ مردمی که علاقه مند به او شده و مشتاق بودند تا عکس های بعدی این گربه را در صفحات اجتماعی مشاهده کنند و همین باعث شد که برند های اتومبیل های تبلیغ شده توسط این گربه بیشتر دیده شوند بنابراین صاحب این گربه شروع به استفاده از آن برای مدل برند های مختلف اتومبیل کرد که اتفاقا؛ نتیجه بخش هم بود و توجه مخاطبان بیشتری را به عکس ها جلب می کرد. کم کم این گربه تبدیل به یک چهره ی پرطرفدار در فضای مجازی شد و بسیاری از برند ها نیز درخواست کردند که از این گربه به عنوان مدل برند خود استفاده کنند.

همانطور که در ویدیو ها و عکس های این گربه هم پیداست، خود او عاشق جلب توجه کردن است؛ در حالی که گربه های دیگر از این که در معرض دید دیگران قرار بگیرند، فرار می کنند اما این گربه عاشق این است که توجه انسان ها را به خود جلب کند. حالا این گربه شغلی شبیه به انسان ها دارد و مانند یک مدل مشغول به کار است اما با دامنه ی فعالیت محدود و نه به طور خسته کننده. جالب است بدانید که صاحب او فقط 3 الی 4 مراسم را در ماه می پذیرد که گربه اش در آن به عنوان مدل شرکت کند.

" مائو مائو " ظاهر بسیار بامزه و جذابی دارد، صورت تپل و مو های سفید روی بدنش در جذابیت او به شدت نقش داشته و او را به یک گربه جذاب مقاومت ناپذیر تبدیل کرده است. صاحب این گربه ی مدلینگ با درآمد بالایی که دارد، همیشه گران ترین و باکیفیت ترین غذا ها را برای گربه اش می گیرد تا سالم بماند.