به گزارش پایگاه خبری نشان :

رفت و آمد مشکوک اشرار و معتادین در مغازه فروش لوازم آشپزخانه در خیابان مولوی تهران پلیس را مشکوک کرده بود.ماموران پلیس با زیرنظر گرفتن فروشگاه به سرنخ‌های مهمی درباره خرید و فروش سلاح سرد رسیدند.

ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و با شگرد‌های خاص پلیسی متصدی فروشگاه را پس از چند روز شناسایی کردند و متوجه شدند که او به همین جرم چند وقت پیش بازداشت شده بود.پ

دستگیری جوان ۲۳ ساله به جرم فروش سلاح سرد

درگام بعدی، ماموران انتظامی پس از اخذمجوز قضایی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری متصدی ۲۳ ساله فروشگاه لوازم آشپزخانه شدند و در این عملیات مامواران پلیس ۲۷۰ قبضه سلاح سرد شمشیر و چاقو را در انبار فروشگاه کشف کرند.

در ادامه متهم ۲۳ ساله در بازجویی‌ها با ابراز ندامت و پشیمانی صراحتا به جرم خود اعتراف کرد.

گفت‌وگو با فروشنده سلاح سرد در خیابان مولوی تهران

جوان ۲۳ ساله در گفت‌وگو باخبرنگار ماجرای بازداشت خود را اینگونه بیان کرد: «۲۳ سال دارم و برای دومین بار است که بازداشت می‌شوم.من فروشنده فروشگاه هستم و چاقو هارا در زیر زمین نگهداری می‌کردم.»

متهم ۲۳ ساله ادامه داد: «چاقو و شمشیر هارا معمولا معتادین و اشرار از من خریداری می‌کردم. در فروشگاه نشسته بودم و که توسط ماموران پلیس بازداشت شدم.»

جوان بازداشت شده در ادامه گفت: «بعد از آخرین باری که به همین جرم بازداشت شدم، تعدادی سلاح سرد در انبار باقی مانده بود که شروع به فروش آنها کردم که درحال‌حاضر پشیمانم.»

بنابراین گزارش پرونده متهم پس از اعترافاتش جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد

حجم ویدیو: 8.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09