به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: شاید عجیب به نظر برسد، اما یک مرد اهل زیمباوه‌ که در حال حاضر دارای ۱۶ زن و ۱۵۱ بچه است به تازگی اعلام کرده که برنامه‌ای برای پایان دادن به ازدواج‌های خود ندارد. این داستان واقعی زندگی «میشک نیاندورو»، است که می‌گوید حتی آماده است تا ازدواج هفدهم خود را نیز جشن بگیرد.

بنا به گزارش دیلی میل این مرد ۶۶ ساله که بازنشسته است اکنون کار نمی‌کند و تمام وقت خود را با زنانش که با آشپزی و تمیز کردن خانه تلاش می‌کنند رضایت او را جلب کنند، می‌گذراند.

oD2k1Lp2Sw0C

او در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌های زیمباوه در مورد این پروژه عجیب و غریب خود گفت: «۳۸ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۳ بود که من پروژه زن گرفتن را آغاز کردم و قصد ندارم تا زمان مرگم آن را متوقف کنم. من مطابق با سن همسرانم با آن‌ها رفتار می‌کنم و همه آن‌ها از زندگی با من راضی هستند. اکنون دو نفر از زنان من باردار هستند. من از طرف فرزندانم حمایت می‌شوم و آن‌ها به من پول می‌دهند.»

نیاندورو در مورد سبک زندگی خود نیز گفت: «من فقط غذایی را که خوشمزه باشد می‌خورم، از هر چیزی که زیر استاندارد باشد دور می‌شوم. زنان من قوانین مرا می‌دانند. اگر غذایی باب طبع من نباشد آن‌ها پذیرفته اند که ناراحت نشوند و خود را به استاندارد سلیقه من نزدیک کنند. این یک درس است تا که به ان‌ها کمک می‌کند تا رشد کنند.»

گفتنی است؛ نیاندورو قصد دارد تا در زمستان برای هفدهمین بار ازدواج کند و امیدوار است تا قبل از مرگش دارای ۱۰۰ زن و ۱۰۰۰ بچه باشد.

انتهای پیام/