به گزارش پایگاه خبری نشان :

موضوعی که به تازگی خبرساز شده یک فیلم هندی نیست، بلکه چنین اتفاقی واقعا رخ داده است. یک مرد اهل منطقه «کولار» در ایالت کارناتاکا هند که اقدام به ازدواج همزمان با دو خواهر کرده بود توسط پلیس این کشور بازداشت شد. این مراسم ازدواج عجیب روز ۷ می‌ و در معبد کورودومالا برگزار شده بود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند داماد «اوماپاتی» ابتدا پیشنهاد ازدواج خود با یکی از این دو زن با نام «لالیتها» که از اقوامش بود طرح کرد. اما این زن شرط پذیرش این درخواست را به ازدواج او با دیگر خواهرش با نام «سوپریا» که دارای معلولیت گفتاری بود قرار داد. پس از بحث و گفت‌وگوی هر دو خانواده در این باره، تصمیم بر این شد که این مرد با هر دو خواهر ازدواج کند؛ بنابراین مراسم ازدواج اوماپاتی در همان مکان و با هر دو خواهر برگزار شد.

 

اما پس از انتشار تصاویر این مراسم در فضای مجازی پلیس به دلیل نرسیدن به سن قانونی یکی از این دو زن، داماد را بازداشت کرد.

XVPngTBBd6GA

این نخستین بار نیست که ازدواج مردان هندوستانی با دو خواهر خبرساز می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز در موردی مشابه ازدواج یک مرد هندوستانی با دو زن که دخترعموی یکدیگر بودند خبرساز شد. در آن مراسم ازدواج که در منطقه «بهیند» واقع در ایالت ماد‌های پرادش برگزار شد داماد ۳۵ ساله ابتدا با زن خود دوباره ازدواج و در همان مراسم با دخترعموی عروس نیز وصلت کرد.

گفتنی است؛ داشتن دو زن یا دو مرد ( بیگمی ) طبق قانون ازدواج هندو جرم محسوب می شود و تا زمانی که فرد همسر اول خود را طلاق ندهد، ازدواج دوم او قانونی محسوب نمی شود.