به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرقت از 10 طلافروشی در تهران فقط در یک هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت که ردپای یک زن کشف شد.

 رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری خانمی که از مغازه های طلافروشی در نارمک، سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت در هفته گذشته معترف شد

سرهنگ "صادق ضرونی" اظهار داشت : مالک مغازه طلافروشی در نارمک به کلانتری 127 مراجعه و اظهار داشت یک زن که کودک 2 ساله ای همراهش بود، بعد از چند سری مراجعه به مغازه وی و انتخاب طلای مورد علاقه اش، امروز از مغازه وی سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که متهم در روز آخر به جای طلای واقعی، بدل آن را به مالک مغازه تحویل داده است و به بهانه ای از مغازه خارج شده است.

رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: ماموران پلیس متوجه شدند که این سارق 6 فقره سرقت به شیوه بدل اندازی در هفته گذشته در محله نارمک انجام داده است و ماموران پلیس با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق خانم را شناسایی کردند.

این زن تهرانی دست به 10 فقره سرقت از طلافروشی ها زد

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت زنی های انتظامی افزود: در یک عملیات پلیسی زن سارق حین ارتکاب جرم بدل اندازی در یک طلافروشی بازداشت و روانه کلانتری شد.

سرهنگ ضرونی تصریح کرد : متهم به 10 فقره سرقت طلا و جواهرات در هفته گذشته به ارزش یک میلیارد ریال از طلافروشی ها اعتراف و تا کنون 2 تن از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق برای کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد