به گزارش پایگاه خبری نشان :

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می‌دهد، امروز نسبت به روز گذشته با افزایش متوسط ۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها روبرو هستیم.

در این شرایط، قیمت هر دستگاه سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۳۱ با افزایش ۳ میلیون تومانی به ترتیب ۱۳۱ میلیون تومان و ۱۱۵ میلیون تومان معامله می شوند. همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ با افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

در عین حال، قیمت تیبا ۲ با رینگ فولادی نیز یک میلیون تومان افزایش یافته و به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است.

در حال حاضر هر دستگاه پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۲۵۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. همچنین هر دستگاه سمند LX معادل ۱۷۷ میلیون تومان، پژو پارس ۲۱۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار مدل وی۸ معادل ۲۵۹ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک ۳۸۸ میلیون تومان، دنا معمولی ۲۶۷ میلیون تومان و هایما اس۷ توربو ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شوند که تغییری نسبت به روزهای اخیر نداشته‌اند.

در عین حال، هر دستگاه سایپا ۱۳۲ با رشد قیمت یک میلیون تومانی معادل ۱۱۸ میلیون تومان، ساینا ۱۴۳ میلیون تومان، تیبا ۱۲۵ میلیون تومان، تیبا ۲ با افزایش یک میلیون تومانی معادل ۱۳۴ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا

اواسط اردیبهشت امسال، مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودروهای داخلی صادر شد که بر این اساس، قیمت محصولات ایران خودرو به طور متوسط ۸.۲ درصد و محصولات سایپا به طور متوسط ۸.۹ درصد افزایش یافت.

در این راستا، قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای فروش اردیبهشت و خردادماه اعلام شد که بر این اساس، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ۱۲۷ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید و قیمت پژو پارس مدل ال ایکس نیز از ۱۲۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ تومان افزایش یافت.

همچنین قیمت سورن پلاس از ۱۸۹ میلیون و‌ ۳۶۷ هزار تومان به ۲۰۴ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان و دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتیک از ۳۷۱ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان به ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار تومان افزایش یافت.

در عین حال، به دنبال مصوبه شورای رقابت برای افزایش ۸.۹ درصدی قیمت محصولات سایپا، قیمت جدید ۷ محصول این خودروساز نیز اعلام شد که بر این اساس قیمت ساینا دنده‌ای از ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان به ۱۰۴ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت شاهین از ۲۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۲۹۱ میلیون و‌ ۸۷۱ تومان افزایش یافت.