به گزارش پایگاه خبری نشان :

ایرنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: نیروهای پلیس به مقابله با گروگانگیر عربده‌کش در میدان گل سرخ شیراز پرداختند و او را طبق قوانین با ضرب گلوله مهار کردند.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: عصر سه شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۰ برابر اعلام شهروندان به ۱۱۰ فردی در حوالی میدان گل سرخ برای خودروهای عبوری و مردم مزاحمت ایجاد و چاقو به دست عربده کشی می کرد.

وی ادامه داد: ماموران به محل حادثه اعزام شدند و ابتدا اقدام به صحبت با این شخص کردند که در ادامه او به دستور پلیس بی توجهی کرد و راکب ۲۵ ساله یک موتورسیکلت را گروگان گرفت.

وی اضافه کرد: این فرد که مشخص شده ۳۵ سال سن دارد با سلاح سرد و چاقو اقدام به تهدید و فرار از صحنه به همراه گروگان کرد و به اخطار پلیس توجه نکرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس اظهار داشت: ماموران پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما این فرد بی توجه به کار خود ادامه داد که در نهایت پلیس باتوجه به قانون به کارگیری سلاح پای این فرد را مورد اصابت گلوله قرار داد.

وی با بیان اینکه حال گروگان ۲۵ ساله خوب و در بیمارستان است، گفت: حال عمومی گروگانگیر نیز رضایت بخش است و در حال حاضر نیز در یکی از مراکز درمانی شیراز در حال طی مراحل درمانی است.

محمدی گفت: تحقیقات تکمیلی در مورد این ماجرا ادامه دارد.

عصر ایران ویدئویی از لحظه دستگیری یک گروگانگیر در شیراز را منتشر کرده است.

حجم ویدیو: 5.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28