به گزارش پایگاه خبری نشان :

گادولیا در تاریخ ۱۱ مه بدون اطلاع خانواده به اودایپور رفته بود. وی به دلیل برخی از مشکلات مربوط به کبد در بیمارستان بستری شد. پلیس گفت که خانواده گادولیا پس از قرنطینه ناشی از ویروس کرونا با برادرش زندگی می‌کردند. در همان روز، پرجاپات با آمبولانس از منطقه موهی به بیمارستان RK منتقل شد. مسئولان بیمارستان گفتند که وی در حین معالجه درگذشته است.

مسئولان بیمارستان اعلام کردند که جسد به مدت سه روز بدون هیچ علامت تنفسی در سردخانه بود. سپس ما عکس‌های مرد متوفی را در مناطق مختلف برای شناسایی جسد پخش کردیم. آن‌ها در ادامه گفتند بیش از ده نفر در تاریخ ۱۵ مه برای شناسایی جسد به بیمارستان آمدند. پلیس وارد تحقیق شد و اعضای خانواده گادولیا جسد را تحویل گرفتند. آن‌ها به اشتباه جسد گادولیا را شناسایی کردند که با زخم مشابهی در دست راست و ظاهر وی روبرو شده بود و پلیس جسد را بدون انجام آزمایش پس از مرگ و DNA تحویل آن‌ها داد.

آن‌ها جسد را بردند و ۱۵ مه طبق آداب و رسومشان با جنازه برخورد کردند. با این حال، گادولیا در ۲۳ ماه مه به خانه بازگشت و از اینکه فهمید همه فکر می‌کنند او مرده است شوکه شد. پس از این اتفاق پلیس تحقیق را آغاز کرد و جسدی را که خانواده گادولیا سوزانده بودند، به عنوان جسد گووردهان پرجاپات شناسایی کرد.

سخنگوی پلیس گفت: " ما در این پرونده هیچ کجا مقصر نبودیم. جسد توسط مقامات بیمارستان ناشناس اعلام شد. " در همین حال، مقامات بیمارستان اعتراف کردند که کل حادثه ناشی از سهل انگاری بخشی از پرسنل پرستاری و سردخانه بوده است