به گزارش پایگاه خبری نشان :

 با وجود شیوع موج دوم مرگبار کرونا  در هند از آنجایی که فصل برپایی جشن‌های عروسی در این کشور فرار رسیده است برخی همچنان اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود می کنند. اما به تازگی وقوع یک اتفاق عجیب در یک جشن عروسی در این کشور خبرساز شده است. در این اتفاق تعجب برانگیز پس از مرگ عروس در حین جشن عروسی ، خواهر عروس با داماد ازدواج کرد! این اتفاق عجیب در منطقه «ساماسپور» هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند،  عروس و داماد پس از انجام مراسم تبادل حلقه‌های گل آماده انجام مراسم پایانی این جشن می‌شدند که ناگهان عروس «سورابهی» بیهوش شد و در کنار داماد «مانجِش کومار» روی زمین افتاد. در ادامه پزشکی که در محل برپایی جشن عروسی حاضر شده بود مرگ عروس را به علت ایست قلبی اعلام کرد. بنا به این گزارش جسد عروس به اتاق دیگری منتقل و جشن عروسی مانجِش با خواهر عروس، نیشا در حالی که جسد عروس در اتاق دیگری بود ادامه یافت.

برادر عروس در این باره گفت: «ما نمی‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. هر دو خانواده توافق کردند که «نیشا»، خواهر کوچک‌تر من به جای عروس در کنار داماد قرار بگیرد و مراسم ادامه یابد.»

«عجب سینگ»، عموی عروس نیز در این باره گفت: «این اتفاق سخت برای خانواده ما بود. در حالی که جسد یک دختر ما در اتاق دیگر روی زمین افتاده بود، دختر دیگر ما در حال انجام عروسی بود. ما تا به حال شاهد چنین چیزی نبودیم.»