به گزارش پایگاه خبری نشان :

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از شناسایی یک فرد متخلف با عنوان جعلی پزشک طب سنتی، در شیراز و معرفی به مراجع قضایی خبر داد.

اورنگ ایلامی اظهار کرد: پس از اطلاع کارشناسان مدیریت طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت یک فرد متخلف که در استان‌ های کشور از جمله فارس با تبلیغ در فضای مجازی و معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی، اقدام به ویزیت بیماران و تجویز داروهای دست ساز و غیر مجاز می کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت درمان دانشگاه قرار گرفت.

پلمب مطب پزشک کلاهبردار در شیراز

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری و بازرسی های گسترده ای برای شناسایی فرد کلاهبردار آغاز و مطب این فرد متخلف در یک منزل مسکونی در شیراز شناسایی شد.

ایلامی ادامه داد: در بازدید از این واحد غیر مجاز طب سنتی، مقادیر قابل توجهی داروهای دست ساز و غیر مجاز کشف و با همکاری کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی دانشگاه توقیف و مکان موردنظر تعطیل شد.

این مقام مسئول در دانشگاه از هموطنان خواست تا برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را برای پیگیری به کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه (۱۸۱۹) که به صورت شبانه روزی پاسخگو هستند، اطلاع دهند