به گزارش پایگاه خبری نشان :

تک فریم فیلم کالبد شکافی موجودات فرازمینی " پس از سقوط یوفو در سال ۱۹۴۷ میلادی در منطقه "رازول" مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت.

به نظر می‌رسد این فیلم سال‌ها در اختیار سازمان سیا قرار داشته و یک فریم ۱۶ میلی متری است که خبر از حضور بیگانگان در سیاره زمین دارد.

در فیلم ۱۷ دقیقه زخم‌های عمیقی بر پای راست، چشم‌ها و جمجمه بزرگ موجود عجیب و قریبی که از درون یک یوفو بیرون کشیده شده دیده می‌شود که چندین دکتر در لباس‌های سفید در حال کالبد شکافی این موجود و دیگر همتایانش هستند.

صاحب فیلم مردی به نام " ری سانتیلی " است که ادعا می‌کند فیلم توسط سازمان سیا نگهداری شده و او در سال ۱۹۹۲ میلادی این فیلم را از فیلم بردار ارتش ایالات متحده امریکا خریداری کرده است.

سانتیلی در این باره گفت: من ۳۰ سال با این فیلم و داستان‌های پیرامونش زندگی کردم.این فیلم یکی از با ارزش‌ترین فیلم‌های موجود است. وقتی نخستین بار فیلم کالبد شکافی بیگانگان را دیدن گویی وزنه‌ای از شانه هایم برداشته شد. به نظر فن آوری که امروز از آن لذت می‌بریم با سقوط این یوفو در سال ۱۹۴۷ میلادی آغاز شده است.

گفتنی است در ژوئیه سال ۱۹۴۷ میلادی یک دامدار از سقوط شی پرنده ناشناس در زمینش خبر داد و با این خبر مقامات به محل حادثه فرا خوانده شدند و پس از تحقیق روشن شد که این شی یک یوفو حامل موجودات بیگانه بوده است. این داستان در صفحه اول روزنامه محلی گزارش شد و در آن نوشته شده بود که ارتش امریکا یک بشقاب پرنده را که در منطقه رازول " نیومکزیکو" سقوط کرده با فلزی بسیار سبک یافته است.

اما اندکی پس از ماجرا وزارت جنگ در واشنگتن اعلام کرد که بقایا متعلق به یک بالن هوایی بوده و کل ماجرا را انکار کرد.این در حالی است که بحث و جدل درباره فیلم و اصالتش سال‌هاست که وجود دارد.

در سال ۱۹۹۵ میلادی فیلم هایی با عنوان مستند یک ساعته فاکس با تیتر "کالبد شکافی بیگانگان" پخش شد که واکنش‌های زیادی در پی داشت. اما در سال ۲۰۰۶ میلادی "سانتیلی " اعتراف کرد که این فیلم "بازسازی همان چیزی است که او مشاهده کرده است.

با گذشت زمان در سال ۲۰۰۱ میلادی میلیاردر هوافضا "رابرت بیگلو" اعلام کرد که فیلم و اجساد واقعی هستند.او بیان کرد که یک دانشمند به نام " کیت گرین " بیان کرده است که این فیلم همان فیلمی است که او در جلسه توجیهی پنتاگون در ارتباط با بررسی وجود موجودات فرا زمینی مشاهده کرده است. بیگلو با سناتور سابق ایالات متحده "هری رید" در ارتباط بوده و خبر از تامین بودجه‌ای هنگفت برای شناسایی موجودات فرا زمینی و تهدیدات احتمالی این موجودات در نظر گرفته است.