به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران: به نقل از استانبول بیر، در اعماق جنگل‌های کنتاکی در آمریکا، یک خانواده بسیار خاص از قرن نوزدهم کودکانی با پوست آبی به دنیا آوردند. رنگ پوست آن‌ها برای مردم عادی بسیار تکان دهنده بود، به طوری که آن‌ها ترجیح دادند در جامعه کوچک خود زندگی کنند و از دید بقیه مردم پنهان بمانند. این خانواده در حال حاضر هنوز هم زنده هستند.

به نظر می‌رسد این واقعیت چیزی شبیه به یک افسانه یا مثل طرح کارتون Smurfs باشد، اما برای اعضای قبیله Phogat ، این‌ها کاملاً واقعی بود. دانشمندان می‌گویند چندین نسل از هم‌خونی منجر به ایجاد یک بیماری ژنتیکی شده که باعث می‌شود آن‌ها با پوست آبی متولد شوند. این بیماری بسیار نادر است و از آن زمان تاکنون کسی نمونه‌ای از آن را ندیده است

Hf5llzpamfxY

اولین نسل از قبیله Phogat

در سال ۱۸۲۰، فردی به نام مارتین فوگیات از فرانسه به ایالات متحده مهاجرت کرد. او می‌خواست برای زندگی جدید خود را در Tropsum Creek آغاز کند. خانواده اش وقتی او با پوست آبی متولد شده بود، او را در یتیم خانه رها کردند. آن‌ها نتوانستند چنین کودک متفاوتی را تربیت کنند و حتی در بزرگسالی او تصمیم گرفت که در جنگل‌های کنتاکی زندگی کند، جایی که هیچ کس چهره او را نبیند. هنگامی که او در کنتاکی بود، با زنی مو قرمز به نام الیزابت اسمیت آشنا شد و با او ازدواج کرد. اگرچه آن‌ها از کشور‌های مختلف بودند و احتمال بسیار کمی وجود داشت، اما هر دو ژن مغلوب از یک بیماری بسیار نادر معروف به Methemoglobinemia را داشتند.

1tnD8qiIkF1W

مارتین و الیزابت فاگت صاحب هفت فرزند شدند که چهار فرزندشان با پوست آبی متولد شدند. حتی کسانی که طبیعی به نظر می‌رسیدند ناقل ژن مغلوب بودند که باعث بروز این اختلال شده است. علیرغم اینکه اعضای این خانواده رنگ پوست فوق العاده متفاوتی دارند، اما از نظر جسمی مانند دیگران سالم هستند. آن‌ها در دهه ۸۰ و ۹۰ بدون بیماری قلبی و کبدی زندگی کردند.

اعضای قبیل آبی ها، نمی‌خواستند که تصویری از آن‌ها ثبت شود و همچنین نمی‌خواستند موضوع آزمایشات پزشکی قرار بگیرند؛ بنابراین از ترس اینکه مبادا هیولا خوانده شوند به زندگی در اعماق جنگل ادامه دادند. برخی از اعضای خانواده پوست صورتی در قرن بیستم از این منطقه رفتند، اما برای کسانی که در Troublesome اقامت داشتند، فقط مجبور به انتخاب فردی از خانواده آبی‌ها برای ازدواج بودند و این بدان معناست که پوست آبی به طور نسل به نسل در حال منتقل شدن است.