به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، یک نسخه اصلی از کالبد شکافی جنجالی موجود فضایی به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار به مزایده گذاشته شده است. این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای سیاه و سفید از کالبدشکافی جسد ی فرازمینی است که روی میز معاینه پزشکی قرار دارد.

گزارش شده است که این فیلم در سال ۱۹۴۷ پس از گزارش سقوط شیئی عجیب در روزول واقع در نیومکزیکو، روی یک بالون رصد نظامی کشف و فیلمبرداری شده است و گزارش‌ها حاکی از آن است که این یک سفینه فضایی فرازمینی بوده و موجودات بیگانه در صحنه پیدا شده اند.

ظاهرا موجود فضایی درون این شی مرموز قرار داشته و در این حادثه جان خود را از دست داده است. پس از آن و براساس این کلیپ، موجود فضایی مذکور از سوی دولت آمریکا مخفیانه کالبد شکافی شد.

یک نسخه از فیلم به عنوان یک رمز غیرقابل معامله یا NFT به حراج گذاشته می‌شود به این معنی که پیشنهاد دهنده قاب فیلم (نوار) و یک رشته کد منحصر به فرد را دریافت می‌کند که صحت فیلم را تأیید می‌کند.

طبق گفته صاحب فیلم، «ری سانتلی»، تهیه کننده ضبط و فیلم بریتانیایی این فیلم دارای گواهینامه CIA است. او این فیلم را در سال ۱۹۹۲ از یک عکاس بازنشسته ارتش آمریکا هنگام جستجوی فیلم‌های بایگانی مستندی در خصوص خواننده الویس پریسلی بدست آورد.

حجم ویدیو: 6.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30