به گزارش پایگاه خبری نشان :

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای نیم میلیاردی در بازار خودرو به دست آمده است.

در حالی که شورای رقابت قیمت خودرو را افزایش داده است بهای دلار تحت تاثیر احتمال احیای برجام کاهشی بوده است و حالا معادله انتخابات نیز به مجموع معادلات پیچیده بازارهای مالی ایران اضافه شده است.

در این زمینه کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که عامل تعیین‌کننده‌تر نتیجه مذاکرات برجام است تا انتخابات.

مرتضی مصطفوی، کارشناس بازار خودرو درباره پیش‌بینی خود از آینده بازار خودرو پسداز انتخابات به گسترش‌نیوز گفته است: تا مشخص شدن نتیجه انتخابات قیمت خودرو کاهشی خواهد بود اما بعد از انتخابات وابسته به اینکه چه کسی انتخاب شود، وضعیت بازار ارز روشن شده و به نسبت آن، بازار خودرو هم متعادل‌تر می‌شود.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اما اعتقاد دارد که نتیجه مذاکرات مهم‌تر از نتیجه انتخابات است. او با اشاره به حباب قیمت در بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفته است که مردم فعلا برای خرید خودرو دست نگه دارند چرا که امکان دارد با احیای برجام قیمت‌ها ریزشی شود.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از ۱۴ خودرو در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان به دست آمده است

بنا بر داده‌های موجود در جدول زیر، دنا پلاس اتوماتیک با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته صفر درصد تغییر داشته است.

خودروهای بسترن B30، ام‌وی‌ام X33 S اسپرت، چانگان CS35 مونتاژ و رنو ساندرو استپ‌وی خودروهای هستند که در محدوده قیمتی ۴۵۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

هایما S5، میتسوبیشی میراژ، جک S5 اتوماتیک و چری تیگو ۵ در کانال ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

هایما S5 با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان و میتسوبیشی میراژ با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند. همچنین قیمت جک S5 اتوماتیک ۶۳۰ میلیون تومان و چری تیگو ۵ با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در جدول زیر لیست خودروهای صفر در محدوده ۴۰۰تا ۶۵۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

BWWGzEOhSucH