به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیم فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس نمایش غیر منتظره ای در دور رفت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ داشت و با قبول دو شکست از بحرین و عراق در شرایط بسیار خطرناکی قرار گرفت. البته امیدواری بزرگ اهالی فوتبال مرحله برگشت مسابقات بود؛ جایی که تیم ملی در سه دیدار از چهار دیدار، میزبان بود.

بر اساس تصمیم بحث برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا اما فرصت میزبانی از ایران صلب شد و علی رغم مخالفت های بسیار فدراسیون فوتبال ایران، بحرین به عنوان میزبان متمرکز دور برگشت بازی‌های گروه C انتخاب شد؛ این یک اتفاق بسیار خوش یمن برای حریفان ایران به ویژه بحرین بود؛ تیمی که در رقابت با ایران برای صعود اینک یک پوئن بسیار ویژه به دست آورده؛ پوئنی که بر اساس آن، بحرین به جای بازی در تهران، مثل بازی رفت، در خانه به مصاف ملی پوشان ایران رفته است.

بازی رفت دو تیم مهر ماه سال ۱۳۹۸ در ورزشگاه بین المللی بحرین برگزار شد و دو تیم امشب در همین ورزشگاه در حال برگزاری بازی برگشت هستند. بحرینی ها در چنین شرایطی که آن را مدیون پاندمی کرونا هستند به عنوان میزبان تمام بازی‌های دور برگشت گروه سوم، امشب در شرایطی به مصاف ایران رفته اند که می‌توانست خیلی متفاوت‌تر باشد. آنها برای تهییج بازیکنان خود، سکوهای ورزشگاه را نیز با شعارهایی به زبان عربی آراسته اند.