به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، وجود موجودات بیگانه همیشه عامل کنجکاوی انسان‌ها بوده و هر چند وقت یکبار در این باره نظریه‌های مختلفی توسط کارشناسان و متخصصان مطرح می‌شود. به تازگی «گری هِسِلتینِف»، نایب رئیس اتئلاف بین المللی جدید تحقیقات فرازمینی (ICER) ادعای حیرت انگیزی را در مورد یوفوها و منشاء موجودات بیگانه مطرح کرده است.

بنا به ادعای هسلتینف، منشاء یوفو‌ها نه تنها از فضا نبوده بلکه موجودات بیگانه بر روی زمین و در اعماق اقیانوس زندگی می کنند. هسلتینف در این باره به سان گفت که ویدئو‌های اخیری که منتشر شده و حاکی از رویارویی نیروی دریایی ارتش آمریکا با یوفو‌ها است می‌تواند پاسخ روشنی برای بسیاری از سوالات ما باشد.

او در این باره گفت: معمولا یوفو‌هایی دیده می‌شوند که در حال ورود و خروج از آب هستند، بنابراین گمان من این است که اعماق اقیانوس‌های ما، پایگاه فرازمینی‌ها است. شاید دیوانه کننده به نظر برسد، اما ما فقط ۵ درصد اقیانوس‌ها را می‌شناسیم، ما در مورد سطح ماه یا مریخ اطلاعات بیشتری در مقایسه با اقیانوس‌ها داریم، بنابراین از نظر من این دلیلی است که مرتبا یوفو‌ها در حال ورود و خروج از آب هستند.

هسلتینف همچنین اضافه کرد که بین توانایی‌های هسته‌ای و مواجهه با یوفو‌ها ارتباط وجود دارد. ادعای عجیب هسلتینف در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش ویدئویی توسط نیروی دریایی آمریکا که رویت یک شیء پرنده روی آب اقیانوس و سپس ناپدید شدن آن را در سواحل این کشور نشان می‌داد منتشر شده بود.

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45