به گزارش پایگاه خبری نشان :

 هفته گذشته، در پی وقوع یک فقره پرونده زورگیری به عنف از سه نفر توسط فردی که خود را مأمور نیروی انتظامی و از کادر سپاه معرفی می‌کرد، مأموران کلانتری 161 ابوذر برای شناسایی متهم این پرونده دست به کار شدند.

پس از تحقیقات اولیه و رصد دوربینهای محل وقوع جرم، متهم این پرونده شناسایی و دستور ورود به مخفیگاه وی توسط مقام قضائی صادر شد.

s6afa3FEjMCy

مأموران پس از ورود به مخفیگاه متهم و بازداشت وی، تعدادی درجه سرهنگ دومی، درجات مربوط به رسته عقیدتی، بیسیم، شوکر، دستبند فلزی، دو قبضه شبه سلاح کلت، تعدادی تلفن‌همراه و چند مدرک جعلی کشف کردند.

aTXbivqMRQxP

8MQyKDuBpy9J

مأموران انتظامی بلافاصله در ادامه تحقیقات، به یک انباری که در مجاورت مخفیگاه متهم بود، مشکوک شده و با اخذ دستور مقام قضائی از انباری مذکور نیز بازدید کرده و 202 فشنگ جنگی مربوط به سلاح کلاشنیکف از آنجا کشف کردند.

سرهنگ عباس محمدخانی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در ادامه بررسی‌ها، مأموران با دستور مقام قضائی از یک انباری دیگر در همان محل بازدید کردند که از آنجا نیز بیش از 200 لیتر مشروبات الکی کشف شد همچنین با بررسی یکی دیگر از انباری‌ها در محل مذکور، مأموران موفق به کشف حدود 30 عدد ضبط و لوازم سرقتی خودرو شدند.

این پرونده‌ها پنج متهم دارد که همگی آنها با دستور مقام قضائی در بازداشت هستند.